Ko Te Aroha ki uta, ko Moehau ki waho,
    Ko Tikapa te moana,
    Ko Tainui te waka,
    ko Hoturoa te ariki,
    ko Hotunui te whare tupuna,
    Ko Marutuahu te tangata,
    Ko Ngati Whanaunga raua ko Ngati Paoa nga iwi,
    Ko Nga Uri o Tu te hapu,
    Ko Taneariki tenei e owha atu ana ki a koutou katoa.

He owha nui tenei ki a koutou e aku whanaunga e te iwi Maoli o Hawai'i. He kakano i ruia mai i Rangiatea e kore e ngaro.

Big greetings to you my cousins the indigenous peoples of Hawai'i. A seed sown from Rangiatea will never be lost.

Kua tupu ake tenei tamaiti Maori ki Ahitereiria, a, i reira hoki i whangaihia ai ki te reo kamehameha o nga matua tupuna. E noho ana au ki Aotearoa i te wa tonu nei i te mea e ako ana au ki te whare wananga. Na tetehi o ngoku hoa kanaka Maoli i whakaatu mai tenei pae whakaata. He nui rawa nga korero e takoto ana ki konei, a, e mea ana au ki te panui i ngaua korero kia kore ai au e ui i nga uinga kua whakautua ke e nga mema o tenei papa panui.

I grew up in Australia, and it was there that I was fed the beloved language of my ancestors. I live in New Zealand now as I now study at university. One of my kanaka Maoli friends showed me this website. There are heaps of discussions that are going on here and I intend to read those discussions so that I don't ask questions that have already been answered by the members of this message board.

No reira, hei whakatepe i taku mihi, kia mau tonu ana tatou ki nga korero tuku iho a ngo tatou tupuna hei oranga mo tatou, hei oranga hoki mo nga tatou mokopuna hoki.

So, to conclude my introduction, may we all continue to hold on to the oral traditions of our ancestors for our sustenance as well as for the sustenance of our descendants.

Ka huri.

Re: Tihei mauri ora!

Aloha and welcome to Hawaii Threads! Glad to have you here. Make yourself comfortable and keep on posting.
    Aloha Kakou, maluhia a me aloha mau loa (Hello everyone, peace and love forever)

Comment

Thanks.

I drifted on in from www.maori.org.nz a site dedicated to New Zealand Maori.

Heoi ano

Comment

KIA ORA!

Nau mai, haere mai!!

It's good to see another Maori in here!!!

I look forward to reading more from you in the future.
        Toku toa, he toa rangatira ~ He whakatauki
        My bravery is inherited from the chiefs who were my forebears ~ Maori whakatauki

Comment

Talofa mai!
          'Alika

Comment

Working...
          X